زیبایی, آموزشی, مد و استایل

نکات مربوط به استفاده از رژ لب | ترفند های سریع زدن رژ لب

نکات مربوط به استفاده از رژ لب

نکات مربوط به استفاده از رژ لب | ترفند های سریع زدن رژ لب

رژ لب یکی از بدیهیات هر آرایشی محسوب می شود که میتواند ثاثیر زیادی بر جذابیت چهره و تکمیل آرایشتان بگذارد که پیشنهاد می‌شود از استفاده صحیح آن غافل نشوید؛ چرا که برخلاف تصورتان دارای تکنیک هایی می باشد که اگر آنها را رعایت کنید میتوانید زیبایی چهره تان را چندین برابر کنید.

پس اگر دوست دارید که از اشتباهات رایج زدن رژ لبتان آگاه شوید تا مانند یک حرفه ای عمل کنید این مقاله از دلورس را هرگز از دست ندهید، به شما قول میدهم که اگر این ترفند ها را انجام دهید خود تاثیر بی نظیر آن را خواهید دید.

نکات مربوط به استفاده از رژ لب

برای استفادا از رژ لب بهتر است نکاتی را در نظر داشته باشید تا حداکثر استفاده و زیبایی را ببرید:

یک دست سازی لب ها

اگر می خواهید که پس از زدن رژلب لب هایی صاف و بدون ترک داشته باشید و از پوسته پوسته شدن لب هایتان جلوگیری کنید حتما از پالم لب استفاده کنید. چرا که این کار باعث می شود که لب هایتان نرم و آماده رژ زدن شوند.

تثبیت ماندگاری

از جمله نکات مربوط به استفاده از رژ لب که سبب ماندگاری طولانی تر رژ می شود استفاده از یک کانسیلر به رنگ لب یا کرم پودر پنکیک مناسب  می باشد، که نه تنها سبب ماندگاری بیشتر بلکه با خنثی کردن رنگ لب سبب نمایان شدن رنگ واقعی رژلب می شود.

نکات مربوط به استفاده از رژ لب

با لباس های ترند بهار 2024 آشنا شوید؛ بهار 1403 چی مده

نکات مربوط به استفاده از رژ لب برای حجیم کردن لب

اگر می خواهید لب هایتان را حجیم تر و خوش فرم تر نشان دهید به شما پیشنهاد استفاده از خط لبی هم رنگ و یا نهایتا یکی دو درجه تیره تر را می دهم، و توجه داشته باشید که آن را دقیقا دور لب هایتان رسم کنید سپس رژلب را داخل خط کشی بکشید ، توجه داشته باشید که سعی نکنید که خط لب را بالا تر لب هایتان رسم کنید چرا که ابن کار سبب مصنوعی تر نشان دادن لب هایتان میشود.

اگر می خواهید لب هایتان را قلوه ای تر نشان دهید بهتر است از مقداری هایلایتر کرمی بر روی کمان مرکزی لب استفاده کنید.

همچنین می توانید به با اندکی برق لب به لب پایینی لب هایتان را برجسته تر کنید.

بخاطر داشته باشید که ممکن است هنگام کشیدن خط لب خطوطی روی لب ایجاد شود پس حتما در انتهای کار آن  بخش ها را با نوک انگشتان و یا گوش پاکن محو کنید.

نکات مربوط به استفاده از رژ لب

نکات مربوط به استفاده از رژ لب و رنگ آن

از دیگر نکات مربوط به استفاده از رژ لب انتخاب رنگ رژ لب می باشد که انتخاب آن کاملا سلیقه ای می باشد اما باید بدانید انتخاب رژلبی با رنگ مناسب میتواند تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی شما داشته باشد.

رژ لب با رنگ های روشن و براق

اگر پوستی سفید و روشن دارید و یا  لب هایتان باریک است بهتر است از رژلب هایی با رنگ روشن استفاده کنید چرا که رنگ های تیره فکوس بیشتری از لب هایتان به نمایش میگذارد؛ پس رژلب های رنگ روشن مانند صورتی، گلبهی، هلویی و قرمز میتوانند انتخاب مناسب تری برای شما باشند.

رژ لب با رنگ های تیره و مات

اگر پوستی تیره رنگ های تیره و رژ های مات می توانند نمونه های بهتری برای شما باشند. برای مثال رنگ های جیگری، زرشکی، رنگ هایی با پایه قرمز مثل شرابی، آلبالویی  می توانند گزینه های مناسبی باشد.

نکات مربوط به استفاده از رژ لب

رژ لب با رنگ های نود

کسایی که پوستی گندمی دارند ، بهتره از رنگ های نود تر و نرم تر استفاده کنن. مثلا  نارنجی، بنفش روشن، قرمز گیلاسی میتوانند جزو انتخاب هایتان باشند.

و اگر پوستی سبزه و با برنزه دارید بهتر است ار رنگ های جیغ استفاده نکنید؛ رنگ هایی مثل آجری،کالباسی، آلبالویی، صورتی تیره و این طیف رنگ ها میتوانند موارد مناسبی باشند.

اگر رژ لب های براقی دارید و دوست دارید آن ها را مات کنید کافیست، قدری پودر تثبیت کننده را روی لب ها بزنید و بگذارید چند ثانیه بماند. سپس با کمک یک فرچه صاف یا توپر، ضربات اهسته ای روی آن بزنید تا یکدست شود.

اگر برای رژ زدن از فرچه استفاده می کنید حتما از یک فرچه نوک تیز استفاده کنید تا کارتان زیباتر و خوش فرم تر بشود.

در پایان…

از آنجایی که رعایت تمامی نکات آرایشی برای زیبایی بسیار مهم هستند، زدن رژ لب نیز یکی از مواردی است که می‌تواند آرایش شما را بسیار زیبا یا خراب کند. بنابراین نکات مربوط به استفاده از رژ لب می‌تواند کاربردی بوده و شما را در زیبایی صورت‌تان کمک نماید.

البته فراموش نکنید زیبایی حقیقی در درون انسان است 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.