آموزشی, مد و استایل

با لباس های ترند بهار 2024 آشنا شوید؛ بهار 1403 چی مده

بهار 1403 چی مده

با لباس های ترند بهار 2024 آشنا شوید؛ لباس های ترند 1403

بهار 1403 چی مده | با نزدیک شدن سال نو طراحان لباس به دنبال خلق بهترین طراحی ها با پارچه های مختلف هستند. لباس های ترند بهار 2024 یا بهتر بگویم بهار 1403 در طرح های متنوع با انواع مدل های مختلف و جذاب برای هر سلیقه ای تولید شده اند. به نظر من نیاز نیست برای سال جددی کمدی پر از لباس داشته باشید بلکه با چند انتخاب هوشمندانه و با آگاهی کامل به راحتی می‌توانید انواع استایل های جذاب را داشته باشید. البته اگر در پوشیدن لباس کمی جسارت و سلیقه داشته باشید!!

لباس های ترند بهار 2024 از انواع طرح ها و رنگ ها طراحی شده اند. البته اصلا جای نگرانی نیست این طراحی ها تقریبا تمامی سلیقه ها را در بر میگیرد. فقط کافیست چیزی که با سلیقه و استایل شما هماهنگ است را پیدا کنید و آنوقت می بینید که خیلی هم نیاز نبود به دنبال یک استایل خاص و متفاوت باشید.

در ادامه با دلورس همراه باشید تا با لباس های ترند بهار 2024 یا بهار 1403 آشنا شوید.

بهار 1403 چی مده ؟

استایل ترند بهار 2024

لباس های ترند 2024 را لایه لایه بپوشید!

از بچگی یکی از ترفندهای گرم شدن در فصل زمستان لایه لایه پوشیدن لباس ها بود، قطعا یادتان هست! اما طراحان در سال 2024 از این ایده گرفته و برای استایل های بهاری این ترفند را استفاده کردند. شما با ترکیب چند لایه لباس مختلف خنک یک استایل خفن و جذاب را خواهید ساخت.

این گونه استایل ها برای دختر خانم ها جذابیت بیشتری دارد و افرادی با علایق خاص از آن استفاده می کنند. شما در استایل لایه لایه می‌توانید از شلوارهای بگ، مانتو، شومیزها و کت های کوتاه استفاده کنید تا ظاهری کاملا متفاوت بسازید. این استایل با دامن های رنگارنگ جذاب تر خواهد شد.

نکته مهم در استفاده از این استایل ها نوع پارچه است. توجه کنید چون فصل بهار گرم است باید از پارچه هایی استفاده کنید که تنفس پذیری بیشتری دارند و به اصطلاح خنک هستند. انتخاب اینگونه پارچه ها به شما کمک می کنند تا تعریق زیادی نداشته باشید و احساس گرما نکنید. برای مثال پارچه های لنین گزینه های خوبی برای استفاده از فصل بهار و تابستان هستند.

لباس های لایه لایه

لباس های گلدار را انتخاب کنید!

یکی از مدل های لباس ترند بهار 1403 که بسیار بامزه و جذاب است، استفاده از لباس های گلدار است. این نوع لباس ها از پارچه های مختلف و جذاب طراحی شده اند. تنوع در پارچه های گلدار این امکان را برایتان فراهم می کند که در کمال سلیقه یک مدل استایل بسیار جذاب و حرفه ای بسازید. پارچههای ژاکارد یکی از جذاب ترین مدل های پارچه های گلدار است.

این مدل پارچه ها از نظر تنوع طرح، رنگ، بافت و ایستایی حرف اول را در بین رقبای خود می زند. اگر قصد دوخت کت و مانتو را دارید که گلدار باشد پارچه های ژاکارد یک گزینه عالی و درجه 1 است. این پارچه ها نیز برای استفاده در یک استایل رسمی می تواند گزینه خوبی باشد.

اگر در سلیقه ی شما استایل های کژوالی است، پارچه های نخی گلدار مخصوص شماست. به کمک این پارچه ها و طرح های متنوعی که دارد می‌توانید بهترین شومیزها و دامن ها را دوخته و یک استایل بهاره تابستانه زیبا داشته باشید.

لباس های گلدار

کمی رنگ کرمی هم اضافه کنید!

یکی از رنگ های که در کالکشن های سال 2024 حتما دیده اید رنگ کرمی است. این رنگ چیزی بین لیمویی و زرد پاستیلی می باشد که در کشور انگلستان با نام رنگ کره ای شناخته می شود. رنگ های با تم زرد نشانه انرژی هستند اما بسیاری از افراد در پوشیدن رنگ زرد شک دارند بنابراین استفاده از رنگ هایی که در طیف زرد هستند هم پیشنهاد خوبی است. توصیه می کنیم از این رنگ غافل نشوید و از تاثیرش در استایل‌تان مطمئن باشید. این رنگ با هر رنگ دیگری قابل ترکیب شدن است و به راحتی قادر خواهید بود انواع استایل ها را بسازید.

رنگ کرمی یکی از رنگ‌های آرام و زیبا است که در استایل مینیمال بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ با ظرافت و زیبایی به دکوراسیون استایل شما جلوه می‌دهد. در استایل مینیمال، استفاده از رنگ کرمی به عنوان رنگ پایه و اصلی، به دلیل ظرافت و آرامشی که به فضا می‌بخشد، بسیار مناسب است.

رنگ کرمی

لباس های ترند بهار 2024 را به سبک آقایان بپوشید!

حتما دیده اید یکی از سبک های جذابی که در سال 2024 در بین دختران بسیار ترند شده است لباس های مردانه و اورسایز است. این استایل متفاوت یک ترکیب ترند و جذاب بر تن دختران است که آنها را خاص و جذاب می کند. البته افراد خاصی این استایل ترند بهار 2024 را دوست دارند و اکثر خانم ها ترجیح می دهند با لباس های زنانه ظرافت و زنانگی خود را نشان دهند. اگر شما استایل های اورسایز را دوست دارید از سبک مردانه ایده بگیرید تا با ظاهری متفاوت ظاهر شوید.

برای ساخت این استایل به لباس های عجیب و غریبی نیاز ندارید. یک کت شلوار اورساز بپوشید و از کفش های لوفر استفاده کنید. برای اکسسوری هم می‌توانید از کراوات، پاپیون و کلاه استفاده کنید. یادتان باشد در این استایل به هیچ عنوان از کفش های زنانه پاشنه دار، کیف زنانه کوچک یا گوشواره استفاده نکنید زیرا تناقض زیادی با این استایل جذاب دارد.

استایل به سبک مردانه

لباس های کوتاه ؛ ترند سال 2024

حتما دیده اید که در حاضر لباس های کوتاه بسیار مد هستند. فرقی نمی کند که شما چه لباسی قرار است بپوشید، همین که لباس‌تان کوتاه باشد طبق مد روز استایل خود را بسته اید. مانتوهای کوتاه، کت های کوتاه، شلوارهای کوتاه، روسری های کوچک و … همه جز ترندهای بهار 1403 به شمار می روند. پس دیگر نپرسید بهار 1403 چی مده ؟ اگر قصد دارید استایل خود را بروز کنید، به سراغ مانتوهای کوتاه بروید. در حقیقت یکی از دلایلی که کراپ کت ها به یکی از ترندهای سال های اخیر تبدیل شدند همین موضوع بود.

لباس های کوتاه

لباس های جین، از لباس های ترند بهار 1403 هستند!

لباس جین همیشه مد هستند. اگر کمد لباس هر فردی را نگاهی بیندازید خواهید دید که حداقل یک کت جین در بین لباس های خود دارد. در این سال های اخیر نیز دامن ها و کت های جین بسیار روی کار آمده و استایل های مختلفی را با آنها می‌شود ترکیب کرد. لباس های جین یکی از گزینه های عالی برای ترند بهار 2024 هستند. حالا می‌توانید تمامی لباس‌هایتان را جین انتخاب کنید یا اینکه یکی از آیتم های اصلی مانند مانتو یا شلوار را جین بپوشید. به نظر من یک استایل مونوکرم جین یک انتخاب عالی برای خانم هاست تا به سبکی کاملا متفاوت لباس بپوشند.

لباس های جین

در پایان…

با نزدیک شدن عید 1403 شور و شوق خاصی در بین افراد و دنیای مد اتفاق می افتد. طراحان معمولا از لباس های ترند الهام می‌گیرند که موارد پرطرفدار و پرتکرار در دنیای مد هستند. امیدواریم از این مقاله دریافته باشید که ترند بهار 1403 چه چیزی است و با چه لباسی بپوشید.

1 دیدگاه برای “با لباس های ترند بهار 2024 آشنا شوید؛ بهار 1403 چی مده

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.