دسته‌بندی نشده

چگونه کیف مدرسه انتخاب کنیم؟

کیف مدرسه

انتخاب یک کیف مدرسه می‌تواند بسیار جذاب باشد. برای پیدا کردن بهترین کیف یا کوله پشتی مدرسه، به سبک آن توجه کنید، اما در عین حال عوامل مهمی مانند اندازه مناسب و کاربردی بودن را هم در نظر بگیرید. با رعایت این نکات، مطمئن شوید که کیف یا کوله پشتی انتخابی به خوبی برای شما مناسب است.

اگر می‌خواهید یک کیف مدرسه را در بهترین حالت انتخاب نمایید در ادامه همراه با دلورس باشید 🙂

عوامل موثر در انتخاب کیف مدرسه و کوله پشتی

چه عواملی می‌تواند به انتخاب یک کیف یا کوله پشتی برای مدرسه به ما کمک کند؟

ویژگی های آن را در نظر بگیرید

 

1. سایز و جیب‌های کیف را در نظر بگیرید

تعیین کنید چه اشیائی یا چه مقدار وزنی به مدرسه خواهید برد. همچنین به تعداد جیب‌ها نیز فکر کنید. نیازهای دانشجویان دانشگاه با نیازهای دانش‌آموزان کلاس اول متفاوت خواهد بود. برخی نکاتی که به خاطر داشتند می‌تواند عبارتند از:

  • آیا با خود لپ تاپ حمل می کنید؟
  • آیا ظرف غذا دارید؟
  • آیا  خودکارها، کلیدها یا سایر اشیاء کوچک دارید؟
  • آیا بطری آب یا تلفن همراه با خود دارید؟
  • چند تا دفترچه یادداشت و کتاب باید همزمان در کیف قرار می دهید؟

2. انتخاب بافت مناسب

بافتی که یک کوله پشتی از آن ساخته شده است، وزن، تنفس‌پذیری و مقاومت آن را تعیین می‌کند.

بافت‌های مصنوعی جدیدتر بیشترین مقاومت را دارند و سبک تر از چرم‌ها هستند. اگر کوله پشتی چرمی انتخاب کنید، حتی قبل از پر کردن و قرار دادن وسایل، وزن آن بسیار سنگین‌تر خواهد بود.

بافت‌های مصنوعی مانند پلی‌استر و نایلون مقاومت بیشتری در برابر آب نسبت به الیاف طبیعی مانند پنبه دارند. الیاف طبیعی مانند کنف بر پایه محیط زیست‌تری نسبت به مصنوعی‌ها هستند. اگر به داشتن یک کیف محیط زیستی علاقه‌مندید، یک الیاف طبیعی را انتخاب کنید.

3. بررسی زیپ‌ها

به طور دقیق به قفل‌ها و زیپ‌ها جیب‌ها نگاه کنید و مطمئن شوید که قوی هستند و آسان بسته می‌شوند. برای دسترسی آسان‌تر، زیپ‌های دو سر را انتخاب کنید. همچنین به دنبال زیپ‌های محکمی باشید که در طول زمان مقاومت خوبی داشته باشند.

4. بروز باشید

سبک و طراحی یک ویژگی مهم در کیف مدرسه است. شما یک کیف می‌خواهید که ظاهر خوبی داشته باشد و همچنین شبیه به کوله پشتی هایی باشد که در حال حاضر مد و بروز هستند. رنگ کوله پشتی مدرسه را نیز در نظر بگیرید، شما هرروز از آن استفاده می کنید و باید با اکثر لباس ها سازگار باشد.

کوله پشتی مدرسه

انتخاب تسمه و بالشتک ها

1. بررسی بندها و تسمه ها

درباره میزان بندی که برای راحتی و ایمنی وزن در کوله پشتی مدرسه نیاز دارید، فکر کنید. یک کوله پشتی با بندهای بزرگ و تسمه های محکم انتخاب کنید تا وزن را به درستی بر روی شانه‌هایتان نگه دارد.

2. انتخاب کوله پشتی با بندهای شانه قابل تنظیم

بندها باید قابل تنظیم باشند تا کوله پشتی را به شکل صحیحی در بخش قوی‌تر پشت شما قرار دهید. اگر کوله‌ پشتی حرکت کند یا در پشت شما بسیار پایین قرار بگیرد، می‌تواند عوارض درد پشت و مشکلات ستون فقرات را ایجاد کند، به ویژه اگر وزن آن بسیار طولانی باشد.

3. انتخاب یک کیف مدرسه با دو بند بجای یک بند

یک کوله پشتی دانشجویی با دو بند شانه را انتخاب کنید. استفاده تنها از یک بند ممکن است مشکلات ترازبندی برای پشت و ستون فقرات یا آسیب‌های شانه و گردن را ایجاد کند.

4. یک بند کمری در نظر بگیرید

اگر قصد دارید به طور منظم بارهای بسیار سنگین را حمل کنید، ممکن است بخواهید یک بند کمری را که بر روی کمر شما متصل می‌شود برای توزیع بهتر وزن استفاده کنید.

5. پدینگ در قسمت پستی

برخی از کوله پشتی ها دارای پدینگ در قسمت پشتی هستند که راحتی بیشتری را اضافه می‌کنند.

کیف مدرسه

انتخاب انواع کوله پشتی

1. کوله پشتی های به سبک مسنجر

یک کوله‌پشتی با دو بند به جای یکی، توزیع وزن متساوی‌تری را فراهم می‌کند و برای پشت شما بهتر است، اما کوله‌پشتی‌های به سبک مسنجر با یک بند ممکن است جذاب تر به نظر برسند. تصمیم بگیرید کدام مزیت برای شما مهمتر است.

2. کوله پشتی های چرخدار

در سال‌های اخیر کوله پشتی با چرخ‌هایی که می‌توان به جای حمل آن‌ها را کشید، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این کیف ها می توانند گزینه خوبی برای حمل بارهای سنگین باشند.

به خاطر داشته باشید که یک کیف چرخدار حتی قبل از قرار دادن وسایل به دلیل قاب، دسته و چرخ های اضافه شده، بسیار سنگین تر خواهد بود. اگر کیف برای کودک است، مطمئن شوید که آنها می توانند آن را بلند کنند، زمانی که مجبور به برداشتن آن هستید، وزن آن بیشتر از یک کیف معمولی است.

جابجایی کیف های چرخدار در مکان های شلوغ مانند راهرو شلوغ بین کلاس ها دشوارتر است. کیف مدرسه چرخ دار برای حمل وسایل بسیار سنگین مانند بسیاری از کتاب های درسی که نمی خواهید آنها را بلند کنید و روی پشت خود ببندید عالی هستند.

کوله پشتی چرخدار
تصمیم گیری برای خرید

تصمیم بگیرید که می‌خواهید آنلاین و یا حضوری خرید کنید. در خرید آنلاین ممکن است گزینه های بیشتری پیش روی شما قرار گیرد و از طرفی هزینه کمتری بپردازید.

اما در خرید حضوری کیف مدرسه یا کوله پشتی مدرسه را میبینید و می‌توانید از کیفیت آن مطمئن شوید. همچنی ویژگی های آن را بررسی می کنید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید می نمایید.

انتخاب فروشگاه یکی دیگر از موارد مهم برای خرید کیف و کوله پشتی است. فروشگاه های بزرگ‌تر معمولا قیمت های پایین‌تری دارند اما فروشگاه‌های تخصصی موارد تخصصی و باکیفیت‌تر در هر حوزه را به شما پیشنهاد می دهند.

خرید کیف مدرسه و کوله پشتی از فروشگاه آنلاین دلورس

اگر به دنبال خرید کیف مدرسه با کیفیت و طراحی متمایز هستید، فروشگاه دلورس می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب باشد. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت بالا و طراحی متنوع، به شما امکان خرید کیفی با قیمت مناسب را می‌دهد. همچنین، فروشگاه دلورس با ارائه خدمات پس از فروش عالی، به شما اطمینان می‌دهد که در صورت هرگونه مشکل در استفاده از کیف خود، می‌توانید به سادگی با آن‌ها تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

از کیف‌های بزرگتر برای حمل لپتاپ و کتاب‌ها تا کیف‌های کوچکتر برای لوازم جانبی و مدارک کاری، می‌توانید انتخاب دقیق خود را داشته باشید. همچنین، می‌توانید از تنوع بالای انواع کیف‌ها، از جمله کیف موبایلی، کیف بزرگ، ساک، جاکارتی، کیف ظرف غذا، مینی بگ، کیف کالج، کیف پول، کوله پشتی و … بهره‌مند شوید. پس برای خرید کیف دانشجویی و اداری با کیفیت و استایل، به فروشگاه دلورس مراجعه کنید و از تجربه خریدی راحت و خوشایند لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.