آموزشی, مد و استایل

هر کفشی رو کجا بپوشم؟ 👠👟👢🩴

هر کفشی رو کجا بپوشم؟

هر کفشی رو کجا بپوشم؟ حتما تا حالا براتون پیش اومده که توی جاکفشی خونه حس کنید جای یه مدل کفش هایی خالیه. اما باید بدونید که هر کفشی مناسب چه مکان و مجلسی هست. رعایت این نکته برای خانم ها بسیار اهمیت داره. خب امروز توی این مقاله از دلورس می‌خوام بهتون بگم هر کفش رو کجا بپوشین و از چه رنگ هایی استفاده کنید. مطمئنم مقاله جالبی میشه. با ما همراه باشید 🙂

هر کفشی رو کجا بپوشم؟ 👠👟👢🩴

کفش مناسب

انواع کفش هایی که خانم ها استفاده می کنند…

خانم ها انواع و اقسام کفش ها رو دارند که می‌تونن از هر کدوم توی مراسم یا مکان خاصی استفاده کنند، مثل:

کفش های کالج یا راحتی 🥿

کفش کالج

کفش های کالج یا کفش های راحتی گزینه خوبی برای پیاده روی یا استفاده روزمره هستند. چون پاها رو اذیت نمی کنن و به راحتی میتونید باهاشون راه برید. مثلا برای یه پیاده روی عصرانه با دوستاتون کفش کالج بپوشید. این نوع کفش ها برای هر قدی مناسب اند.

این کفش ها رو می‌توانید با شلوار های جین و شلوارهای راسته بپوشید. شلوارهای جین بگ و نیم بگ هم گزینه خوبی برای این مدل کفش ها هستند.

کفش های اسپرت 👟

هر کفشی رو کجا بپوشم؟ | کفش اسپرت

کفش اسپرت

خب رسیدیم به پرفروش ترین کفش ها بین خانم ها! حالا چرا؟

کفش های اسپرت بهترین و راحت ترین مدل برای رفتن به مدرسه، دانشگاه، خرید و … است. بهترین مزیت این کفش ها اینه که با هر شلواری مناسب اند. البته اگر مانتوی کوتاه هم بپوشید دیگه خیلی قشنگ میشه.

❤️ پیشنهادم دیگه ای که براتون دارم اینه که بهتره برای شلوارهای دم پا گشاد، بگ و نیم بگ از کفش های اسپرت با لژ بیشتر استفاده کنید تا دم پا را بهتر نشون بده!

صندل ها – هر کفشی رو کجا بپوشم؟ 🩴👡

بچها صندل ها دو مدل دارند: صندل ها یا مجلسی هستند یا تابستونی (معمولی)!

صندل های مجلسی

هر کفشی رو کجا بپوشم؟ | صندل مجلسی

صندل مجلسی

صندل های مجلسی معمولا نگین کاری شده و تزئین شده هستند و توی مراسمات می‌تونید استفاده کنید. داشتن صندل مجلسی خیلی الزامی نیست اما باید به لباس‌تون نگاه کنید که میشه باهاش صندل مجلسی پوشید یا نه.

صندل های تابستونی یا معمولی

هر کفشی رو کجا بپوشم؟ | صندل تابستونی

صندل معمولی

کفش های مخصوص تابستون با لباس های نازک تابستونی که بتونه خنکای هوا رو به بدنمون منتقل کنه. این مدل کفش ها معمولا روباز و بندی هستند. معمولا توی هوای گرم و مسافرت این نوع کفش ها خیلی به کار میان و داشتن یک یاز واجبات برای هر خانومی هست.

✅ البته یادتون باشه که وقتی صندل می‌پوشین دیگه جوراب یا پاپوش نپوشید!!!!

بوت و چکمه 👢🥾

بوت یا نیم بوت

هر کفشی رو کجا بپوشم؟ | بوت و نیم بوت

یک مدل هاز کفش هایی که خیلی زیاد در حال ترند هستند، بوت ها و چکمه هاست. این مدل کفشارو معمولا توی زمستون یا پاییز می پوشن.

با توجه به اینکه بوت یا نیم بوت خریدین می‌تونید شلوار مناسب بپوشید. معمولا مدل شلوارهای لول، اسکینی، تنگ و راسته گزینه خوبی برای بوت ها هستند.

بوت بلند تا زانو، نیم بوت چلسی، بوت رزمی، بوت جلوباز، بوت پاشنه یکسره، بوت های بارانی و … از جمله مدل های بوت هستند که با توجه به سلیقه‌تون میتونید یک مدل رو بخرین.

یادتون نره که بوت ها رو باید با توجه به قد و استایل‌تون انتخاب کنید. پس حتما قبل خرید دربارش فکر کنید.

کفش های پاشنه دار 👠

کفش های پاشنه دار انواع مختلفی دارن مثل:

  • کفش های پاشنه بلند یا پاشنه نازک
  • کفش های پاشنه دار معمولی
  • کفش های پاشنه بلند جلوباز
  • کفش های پاشنه بلند مربعی یا مستطیلی

کفش پاشنه دار

هر کفشی رو کجا بپوشم؟ | کفش پاشنه دار

کفش های پاشنه بلند یا پاشنه نازک

این مدل از کفش های پاشنه بلند معمولا برای مهمونی ها و جشن ها مناسب هستند و باید متناسب با قدتون انتخاب کنید. این کفش ها معمولا با لباس های مجلسی دامنی ست میشن. داشتن یه جفت کفش پاشنه بلند برای هر خانمی میتونه خیلی کاربردی باشه.

کفش های پاشنه دار معمولی

کفش های پاشنه دار معمولی برای خانم ها جز کاربردی ترین کفش ها هستند. پاشنه این کفش ها خیلی بلند نیست و میشه توی مکان های مختلف پوشید. خانم هایی که به کفش های اسپرت علاقه ای ندارند معمولا از این مدل کفش ها استفاده می کنند.

نکته مثبت این کفش ها اینه که با لباس های مختلف ست میشن و در عین زیبایی راحت هم هستند و با هر لباسی ست میشن.

کفش های پاشنه بلند جلوباز | هر کفشی رو کجا بپوشم؟

این مدل از کفش های زنانه مثل صندل ها هستند با این تفاوت که پاشنه دار هستند. توی مجالس و دورهمی‌ها می‌تونید از این کفش ها استفاده کنید. یاتون نره که این کفش ها رو نمیشه با جوراب یا پاپوش پوشید.

کفش های پاشنه بلند مربعی یا مستطیلی

خب اگه کفش های پاشنه بلند بالا شما رو اذیت می کنند و نمی‌تونید باهاشون راه برید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کفش های پاشنه بلند مربعی یا مستطیلی هست. این کفش ها پاشنه های عریض و پهنی دارند و باعث میشن راحت تعادل‌تون رو حفظ کنید.

مدل های متنوعی از این کفش ها تولید میشن که مدل رو باز برای مجالس و مدل رو بسته برای ادارات و سایر موارد مناسب هستند. این کفش ها رو می‌تونید برای ست کردن با شلوارهای راسته و کت و دامن ها استفاده کنید.

در پایان…

در بانویی باید مدل های متنوعی از کفش هایی که در این مقاله معرفی کردیم داشته باشد. بهتر از هر جفت در رنگ های تیره و روشن تهیه کنید تا بتوانید در مجالس مختلف با لباس های مختلف ست کنید.

در نهایت امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اگر نظر یا تجربه ای در خصوص “هر کفشی رو کجا بپوشم؟” دارید ،میتوانید با ما در بخش دیدگاه ها در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.