دسته‌بندی نشده

معرفی 5 مدل کانزاشی منحصر بفرد و زیبا

شاید تا بحال اسم کانزاشی را نشنیده باشید اما به شما اطمینان می دهم که آن ها را دیده اید، مخصوصا در فیلم و سریال های ژاپنی. کانزاشی یا گیره ژاپنی یکی از اکسسوری های تزئین مو در ژاپن است که مدت زیادی نیست که وارد ایران شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

گیره ژاپنی یا کانزاشی انواع و اقسام مختلفی دارد که هر یک می‌تواند نشات گرفته از یک عنصر طبیعت باشد. این گیره های خاص ها با مواد مختلف ساخته می‌شوند و با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید هر مدل را که می‌خواهید انتخاب کنید. در ادامه 5 مدل از دوس داشتنی‌ترین و پرطرفدارترین کانزاشی‌های موجود در سایت دلورس را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

در ادامه همراه دلورس باشید 🙂

معرفی انواع مدل های کانزاشی

مدل های زیر جز پرطرفدارترین مدل های موجود در فروشگاه دلورس است که به راحتی می‌توانید هر یک را سفارش دهید:

کانزاشی گل کریستالی کد 447

کانزاشی گل کریستالی

 

گیره ژاپنی گل کریستالی کد 441

کانزاشی گل کریستالی

 

کانزاشی ققنوس کد 431

کانزاشی ققنوس

 

گیره ژاپنی رز قرمز کد 485

کانزاشی رز قرمز

 

کانزاشی پروانه ژاپنی کد 428

کانزاشی پروانه ژاپنی

 

از فروشگاه دلورس بخرید!

آیا به دنبال کانزاشی با کیفیت و طراحی زیبا هستید؟ پس فروشگاه دلورس بهترین مقصد برای شماست! فروشگاه دلورس با تمرکز بر جزئیات و کیفیت، شما را در جستجوی گیره ژاپنی ایده‌آل همراهی می‌کند.

ما در فروشگاه دلورس به ارائه کانزاشی‌هایی با استانداردهای بالا و طراحی‌های متنوع می‌پردازیم. هر گیره ژاپنی در دلورس با مواد با کیفیت ساخته می‌شود تا در برابر سایش، ضربه‌ها و شرایط مختلف مقاومت کند. طراحی‌های متنوع در فروشگاه دلورس به شما انتخاب‌های فراوانی را می‌دهد. از طرح‌های ساده و کلاسیک تا طرح‌های مدرن و خلاقانه، همه در اینجا یافت می‌شوند. هر فردی با توجه به سلیقه خود می‌تواند کانزاشی مورد نظر خود را پیدا کند. فروشگاه دلورس، جایی است که کیفیت و زیبایی در یکجا می‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.