زیبایی, مد و استایل

لاک چه رنگی بخریم؟💅💄

لاک چه رنگی بخریم

لاک ناخن یکی از گزینه های جدا نشدنی آرایش خانم ها هست. یک سوال مهم که همیشه ذهن اون ها رو درگیر می‌کنه اینه که لاک چه رنگی بخریم؟ خب این سوال فقط به رنگ هایی که دوست دارین، محدود نمیشه. باید قبل از هر چیز رنگ پوست‌تون رو در نظر بگیرین تا بهترین انتخاب رو داشته باشین. خیلی از خانم ها رنگ های روشن مخصوصا صورتی و قرمز و … رو دوست دارن اما باید بدونید که همیشه این رنگ ها برای پوست ما مناسب نیستند. پس باید لاک چه رنگی بخریم الان؟!

برای جواب دادن به این سوال لطفا تا آخر مقاله امروز همراه دلورس باشین تا بهترین رنگ ها رو که مناسب رنگ پوست شما هستند، انتخاب کنیم 🙂

لاک چه رنگی بخریم؟ انتخاب لاک براساس رنگ پوست

احتمالا مهم ترین ملاک برای انتخاب لاک، رنگ پوست هست. همینطور که میدونین ما انواع رنگ پوست ها رو داریم بنابراین باید بدونیم که تناژ رنگ هایی برای پوست ما مناسب اند. در ادامه انوع پوست ها رو معرفی می‌کنیم که بدونیم لاک چه رنگی بخریم؟!

رنگ لاک مناسب برای پوست های تیره

به عنوان اولین و اصلی ترین نکته برای افرادی که رنگ پوست تیره دارن، اینه که رنگ های روشن رو برای همیشه فراموش کنند. رنگ هایی که ما برای افراد تیره پوست پیشنهاد می کنیم رنگ هایی مثل نسکافه ای، قهوه ای، سبز تیره و کلا طیف رنگی تیره است.

در واقع هرچقدر پوست تیره تری دارین، بهتره که به سمت رنگ های تیره تر برین. این مورد هم یادتون نره که از برق ناخن یا لاک های براق اصلا استفاده نکنید چون پوست های تیره با رنگ های مات زیبایی فوق العاده تری دارند.

رنگ پوست تیره

رنگ لاک مناسب برای پوست های روشن

لاک چه رنگی بخریم؟

خب از نظر من یکی از خوش شانس ترین آدما اون هایی هستند که رنگ پوست روشن دارند. چون هر رنگی که فکر کنید برای این پوست مناسبه. این افراد برای سوال لاک چه رنگی بخریم؟ همیشه جواب دارند. رنگ های روشنی مثل صورتی، لیمویی، گلبهی، آبی و … بهترین گزینه ها برای این رنگ پوست هست. خب جدا از رنگ لاک می‌تونید برای این پوست ها از براق کننده ها استفاده کنید تا زیبایی خاصی رو به ناخن‌هاتون بدن.

رنگ پوست روشن

رنگ لاک مناسب برای پوست های سبزه

لاک چه رنگی بخریم؟

افرادی که رنگ پوست سبزه دارند، در دسته افراد با رنگ های گرم قرار می گیرند. برای این نوع پوست ها بهتره که از تناژ رنگی گرم و زرد مثل طلایی استفاده کنید. همچنین رنگ هایی که با سایه های فلزی یا آبی همخوانی دارن کمک بگیرین. پیشنهاد م می‌کنیم که اصلا از رنگ هایی مثل قرمز، آبی تیره و بنفش تیره استفاده نکنین چون اصلا جلوه خوبی به دست ها نمیدن.

رنگ پوست سبزه

رنگ لاک مناسب برای پوست های زرد و گندمی

لاک چه رنگی بخریم؟

در کل طیف رنگ های تیره برای این نوع پوست عالی هستند. نباید از رنگ های کم رنگ و ملیح استفاده کنیم چون بیشتر دست ها رو رنگ پریده تر نشون میدن. پیشنهاد ما اینه که از رنگ هایی استفاده کنید که تضاد بیشتری با رنگ پوست شما دارن.

خب سوال مهم اینه که چه رنگ هایی در تضاد با پوست گندمی هست؟

برای مثال رنگ قرمز با ته رنگ نارنجی رنگ بسیار جذابی هست. رنگ قرمز و رنگ گندمی در کنار هم یک ترکیب رنگ فوق العاده رو می سازن. رنگ های سرد مثل آبی کبالت هم گزینه خوبی برای رنگ پوست های گندمی هست.

رنگ پوست گندمی

فرم انگشتان و انتخاب لاک

درسته رنگ پوست خیلی مهمه اما فقط نمیشه بهش اتکا کرد. باید فرم انگشتان رو هم به عنوان یک عامل تاثیرگذار در نظر بگیرین. بهتره همیشه فرم ناخن هاتون رو مرتب کنید تا تاثیر بیشتری توی زیبایی داشته باشه.

انگشت های قلمی: فرم این انگشت‌ها بسیار خوش فرم است و با هر حالتی همیشه قشنگ هستن. این انگشت ها برای مانیکور کردن و زدن برق ناخن یک گزینه عالی به نظر می‌رسند.

انگشت های کوتاه و پهن: برای این انگشت ها بهترین گزینه مانیکور نوک دار و تیز هست. برای رنگ لاک هم از رنگ های تیره باید استفاده کرد.

انگشت های پرچمی: فرم این انگشت اینطوریه که هر چقدر به سمت انتها بریم باریک تر میشن. برای مانیکور فرم مستطیلی خوب هست و به عنوان رنگ لاک باید از رنگ های روشن استفاده کرد. رنگ های تیره پیشنهاد نمیشه.

انگشتان عروسکی: فرو این انگشت ها مربعی و کپل هست. مانیکور این انگشت ها رو بهتره کوتاه و گرد کنید. برای رنگ لاک هم از رنگ های شفاف و ملایم استفاده کنید.

در پایان…

قبل از انتخاب رنگ ناخنو پرسیدن سوال لاک چه رنگی بخریم؟ باید ناخن ها را مرتب کنیم و بهشان برسیم. بهتر است از داشتن ناخن های بلند جلوگیری کنید زیرا ممکن است به خودتان اسیب بزنید. در حد معمول ناخن هایتان را بلند نگه دارید و همیشه مرتب‌شان کنید. اینطوری لاک هایی که استفاده می کنید بسیار جذاب تر و زیباتر روی انگشتانتان نمایش داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.