مد و استایل

تاثیر اکسسوری ها در استایل – از چه اکسسوری هایی استفاده کنیم؟

تاثیر اکسسوری ها در استایل

شیک پوشان یا خاص پوشان همیشه متوجه تاثیر اکسسوری ها در استایل هستند و همیشه سعی دارند تا حداقل از یک یا دو اکسسوری استفاده کنند تا بتوانند استایل خود تاثیرگذارتر نمایند. اکسسوری ها می‌توانند موارد زیادی باشند مانند کیف ، عینک، انگشتر ، گردنبند، کمربند و … . هر یک از این موارد اگر با استایل شما همخوانی داشته باشد بسیار جذاب خواهد بود.

روش های مختلفی برای ست کردن اکسسوری ها در استایل با هم وجود دارد، برای مثال کیف و کفش یا عینک و کیف و … . اگر فردی هستید که از تاثیر اکسسوری ها در استایل را نمی‌دانید بهتر است آن‌ها را یکبار امتحان کنید، بعد متوجه خواهید شد که چقدر حاضرید برای آن‌ها هزینه کنید تا شیک و تازه به نظر برسید.

اما از چه اکسسوری هایی استفاده کنیم؟ در ادامه با دلورس همراه باشید تا درباره انواع اکسسوری ها در استایل بحث کنیم.

محبوب‎‌ترین اکسسوری ها کدام اند؟

گزینه هایی که در زیر به عنوان اکسسوری های محبوب نام میبریم مواردی هستند که هم نیاز به هزینه زیادی ندارد هم پس از استفاده می‌توانید تاثیر اکسسوری ها در استایل را به خوبی مشاهده کنید.

گوشواره ها

گوشواره‌ها یکی از اکسسوری هایی هستند که مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرند. علاوه بر زیبایی و جذابیتی که به استایل افزوده می‌کنند، گوشواره‌ها تاثیرات دیگری نیز بر استایل فرد دارند. گوشواره‌ها می‌توانند ظاهر را تکمیل کنند و به لباس و استایل کلی فرد جذابیت بیشتری بدهند. با انتخاب گوشواره‌های مناسب با رنگ و شکل‌های مورد علاقه‌تان، می‌توانید ظاهر خود را بهبود بخشید و استایل خاصی را ایجاد کنید.

گوشواره

انگشتر

انگشترها به صورت یک اکسسوری بر روی انگشت استفاده می‌شوند و می‌توانند جلوه‌ای شیک و زیبا را به دستان فرد اضافه کنند. با انتخاب انگشترهای با طرح‌ها و سنگ‌های متنوع، می‌توانید استایل خود را تکمیل کرده و جذابیت بیشتری به ظاهرتان ببخشید.

انگشترها به راحتی قابل ست شدن با استایل شما هستند. برای مثال اگر انتخاب شما استایل کلاسیک است انتخاب یک انگشتر در طرح ساده گزینه عالی است. هیچوقت استفاده از انگشترها و تاثیر آن بر استایل را نادیده نگیرید.

گردنبند -تاثیر اکسسوری ها در استایل

گردنبندها به شکل زنجیرهایی در طرح و رنگ های مختلف روی گردن قرار می‌گیرند. آنها می‌توانند یک لایه جدید از جذابیت و سبک به استایل اضافه کنند. با انتخاب گردنبندهای با طرح‌ها، الگوها و ویژگی‌های متنوع، می‌توانید استایل خود را تغییر دهید و به نمایش قرار دهید.

انتخاب گردنبند به اندازه کافی در تاثیر شما تاثیر خواهد گذاشت و فقط سعی کنید که بهترین انتخاب را داشته باشید. برای مثال اگر یک استایل هنری دارید با انتخاب گردنبند های با نمادهای مختلف و هماهنگی در رنگ با استایل گزینه عالی می باشد. اگر به فکر تاثیر اکسسوری ها در استایل هستید، از گردنبندها غافل نشوید.

گردنبند

دستبند

دستبندها به صورت بندهایی از جنس فلز، چرم و غیره در دست ها و بعضا بازوها قرار می‌گیرند. آنها می‌توانند جلوه‌ای جذاب به دستان فرد ببخشند و استایل را تکمیل کنند. با انتخاب دستبندهای با طرح‌ها، الگوها و متریال‌های متنوع، می‌توانید استایل خود را به سبک روز و مدرن تر تغییر دهید.

تنوع در دستبندها به قدری زیاد است که اصلا نباید نگران باشید. حتی در اکثر اوقات دیده ایم که فرد چند دستبند را با هم در دست های خود می اندازد. این اکسسوری جذاب به قدری زیبا و شیک است که اصلا نباید در استایل های خود از آن غافل شد. این روزها دستبندهای چرم و زنجیری یا دستبندهایی که با مهره درست شده اند طرفدارهای زیادی دارند.

دستبند

کمربند

کمربندها نه تنها وظیفه نگه‌دارنده شلوار یا دامن را دارند، بلکه می‌توانند نقش یک جزء زینتی و افزونه استایلی را نیز ایفا کنند. با انتخاب کمربندهای با طرح‌ها، جنس‌ها و بکارگیری جزئیات ظریف، می‌توانید به استایل خود زندگی بیشتری ببخشید. تاثیر کمربند در استایل زمانی به حداکثر خود میرسد که با کفش یا کیف ست شوند. کمربندهای چرم گزینه عالی برای دیده شدن  هستند.

اگر می‌خواهید تاثیر اکسسوری ها در استایل را به چشم خود ببینید و متوجه تغییر در رفتار و شخصیت خود شوید تنها کافیست از کمربند استفاده کنید. مخصوصا در مردان که به راحتی کمربند آنها دیده می‌شود.

کمربند

کلاه – تاثیر اکسسوری ها در استایل

کلاه ها می‌توانند تاثیر قابل توجهی در استایل داشته باشند. یک کلاه مناسب، ظاهری شیک و محافظتی را فراهم می‌کند و بسته به نوع و طرح آن، می‌تواند استایل کلاسیک، ورزشی یا متفاوتی را به ارمغان بیاد. شما با استفاده از کلاه‌ها شخصیت خود را تا حدودی نمیایان می‌کنید. کلاه ها انواع مختلفی دارند که هر یک با یک استایل استفاده می‌شود. اما در استفاده از کلاه ها باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

  • اول اینکه اگر صورت شما گرد و کوچک است بهتر است از کلاه های با اندازه کوچک‌تر و با دنباله کوتاه‌تر استفاده کنید. اما اگر صورت کشیده‌ای دارید کلاه های با دنباله بیشتر می‌تواند یک انتخاب عالی به نظر برسد.
  • کلاه ها در طرح ها و سبک های مختلفی تولدی می‌شوند از جمله کلاسیک، رترو، ورزشی و مدرن. قبل از انتخاب هر مدل کلاه بهتر  است به استایل و سبک لباس‌هایتان توجه کنید.

کلاه

بند عینک

بند عینک با انتخاب مناسب، می‌تواند جزئیاتی جذاب و شیک به چهره اضافه کند و استایل را تکمیل کند. با انتخاب بند عینک‌های با جنس، رنگ و طرح‌های متنوع، می‌توانید استایل خود را به سبک خود تزئین کنید و طراحی شخصیت خود را به سایرین نشان دهید.

جنس بند عینک را در نظر بگیرید و سعی کنید با سایر موارد در استایل‌تان همخوانی داشته باشد. همچنین انتخاب یک رنگ مناسب می‌تواند تاثیر اکسسوری ها در استایل شما را دو چندان کند و بند عینک از این مورد مستثنا نیست.

عینک آفتابی – تاثیر اکسسوری ها در استایل

نمیتوان منکر تاثیر اکسسوری ها در استایل مخصوصا عینک آفتابی شد. عینک آفتابی به عنوان یک اکسسوری مهم و جذاب در استایل شخصی می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. با توجه به شکل چهره و سبک شخصیتی خود، می‌توانید عینک آفتابی با طرح و سبک مناسبی را انتخاب کنید. از طرح‌های کلاسیک و ساده تا طرح‌های مدرن و جریانی، گزینه‌های متنوعی در بازار وجود دارد.

رنگ عینک آفتابی نیز می‌تواند تأثیر زیادی بر استایل شما داشته باشد. می‌توانید بین رنگ‌های کلاسیک مانند سیاه یا قهوه‌ای، رنگ‌های زنده و جذاب مانند قرمز یا زرد، یا رنگ‌های طبیعی مانند کرم یا سبز انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که عینک آفتابی ممکن است بر اساس فصل و موقعیت متفاوتی تغییر کند. برای مثال، در فصل تابستان می‌توانید از عینک آفتابی با شیشه‌های تیره و بزرگ استفاده کنید، در حالی که در فصل بهار ممکن است از طرح‌ها و رنگ‌های روشن‌تر و کوچکتر استفاده کنید.

علاوه بر استایل، حفاظت از چشمانتان نیز بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که عینک آفتابی شما دارای فیلترهای محافظتی در برابر اشعه UV است و از جنس با کیفیت ساخته شده است.

در هماهنگ‌سازی عینک آفتابی با دیگر اکسسوری‌ها و لباس‌هایتان توجه کنید. می‌توانید رنگ یا طرح عینک آفتابی را با جزئیات دیگر استایلتان هماهنگ کنید تا یک ظاهر هماهنگ و جذاب داشته باشید.

اکسسوری های مو

اکسسوری های مو یکی از بهترین و عالی‌ترین گزینه ها برای زیبایی در استایل بانوان است. انواع گیره‌ها، کلیپس‌ها و کانزاشی ها که به تازگی وارد بازار شده اند موارد مناسب مو هستند که بانوان عزیز برای دیده شدن و زیبایی موهایشان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

اکسسوری مو به راحتی با هر استایلی قابل ست شدن است بطوری که شما اصلا نباید نگران رنگ یا مدلی باشید چرا که تنوع در آنها بسیار بالاست. فروشگاه دلورس با تنوع در محصولات و اکسسوری ها به شما این امکان را می دهد تا بهترین گزینه را برای مجالس، مهمانی ها و دورهمی ها انتخاب کنید.

کانزاشی

اکسسوری از کجا بخریم؟

تا اینجای کار حتما متوجه تاثیر اکسسوری ها در استایل شده اید. اما آیا به دنبال اکسسوری‌های شیک و منحصر به فرد هستید؟ پس از فروشگاه دلورس دیدن کنید! در فروشگاه دلورس، ما مجموعه‌ای گسترده از انواع اکسسوری‌های بی‌نظیر را برای شما فراهم کرده‌ایم.

با انتخاب اکسسوری‌هایی از فروشگاه دلورس، استایل خود را به یک سطح جدید از زیبایی و شیک‌پوشی برده و به شکلی منحصر به فرد جلوه دهید. همه اکسسوری‌های ما با استفاده از جنس‌های باکیفیت و با جزئیات ظریف ساخته شده‌اند، تا برای شما تجربه لذت‌بخشی را فراهم کنند.

اگر به دنبال هدیه‌ای منحصر به فرد برای عزیزانتان هستید، فروشگاه دلورس نیز بهترین گزینه است. با تنوعی که در فروشگاه ما وجود دارد، می‌توانید هدیه‌ای را پیدا کنید که به سلیقه و سبک زندگی شخصیت مورد نظرتان بخوبی بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.