دسته‌بندی نشده

انتخاب کیف زنانه با توجه به فرم بدن 👜👛

انتخاب کیف زنانه

انتخاب کیف زنانه متناسب با استایل شاید کمی دشوار باشد. از طرفی برای داشتن ظاهری کامل و جذاب، باید به همه جزئیات توجه کنید. تمام جزئیات بدن شما می‌تواند در ظاهر شما تاثیرگذار باشد. حتی انتخاب کیف زنانه مناسب می‌تواند به شکل و فرم بدن کمک کند. اما اگر کیف نامناسبی را انتخاب کنید، ممکن است تمام استایل خود را خراب کنید با اینکه زمان زیادی برای عالی بودن آن صرف کرده اید.

ما در این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای کامل برای انتخاب کیف زنانه مناسب با توجه به فرم بدن را به شما معرفی کنیم. لطفا با دلورس همراه باشید.

چگونه فرم بدن در انتخاب كيف زنانه کمک می کند؟

قبل از هر چیز شما باید فرم بدن خود را بشناسید:

انتخاب کیف زنانه

با توجه به تصویر بالا بدن شما می‌تواند مثلث معکوس، گلابی شکل یا مستطیلی باشد یا اینکه:

انتخاب کیف زنانه

اگر یکی از موارد تصویر بالا هستید بدنی سیبی شکل یا ساعت شنی دارید.

به این ترتیب می توانید تیپ بدنی خود را تعیین کنید. کارشناسان مد می گویند زمانی که کیف دستی را انتخاب می کنید باید شکل مخالف بدن شما باشد. بیایید بفهمیم که این به چه معناست:

اگر بدن شما به شکل مثلث معکوس است:

انتخاب کیف زنانه

برای داشتن یک ظاهر متعادل، بهتر است تمرکز خود را روی ناحیه کمر قرار دهید. برای این منظور، به طول و عرض بندهای کیف توجه کنید و از انتخاب کیف زنانه بزرگ با بندهای بلند و یا کیف‌های خیلی کوچک خودداری کنید، زیرا این کیف‌ها ممکن است باعث افزایش حجم در ناحیه سینه شما شوند.

برای انتخاب کیف زنانه، می‌توانید از کیف‌های کراس بادی، کیف‌های کمری و کیف‌های دستی با بند بلند استفاده کنید.

اگر به کیف موبایلی علاقه دارید می‌توانید از تنوع محصولات ما در دلورس لذت ببرید.

اگر بدن شما به شکل مستطیل است:

انتخاب کیف زنانه

برای تعادل دادن به شکل بدن مستطیلی خود، بهتر است منحنی‌هایی به شکل بدن خود اضافه کنید. برای این منظور، طراحی و مواد استفاده شده در کیف دستی بسیار مهم است. طول بندهای کیف را به گونه‌ای تنظیم کنید که کیف در ارتفاع بازوهای شما قرار گیرد و از کیف‌های با ساختار محکم و شکل هندسی خودداری کنید.

به جای آن، از کیف بزرگ با چرم نرم و کیف‌های کوله‌پشتی استفاده کنید.

اگر بدن شما به شکل گلابی است:

انتخاب کیف زنانه

برای جلوگیری از پر دیده شدن ناحیه کمر، بهتر است به ناحیه شانه ها و سینه بیشتر توجه کنید. برای این منظور، به طول بند کیف دستی خود توجه کنید و مطمئن شوید که کیف دستی شما پایین از خط کمر شما قرار نمی‌گیرد.

هنگام انتخاب کیف دستی، می‌توانید از کیف‌های شانه‌ای، کیف‌های سبدی و در صورت علاقه، از کیف‌های کمری که در سینه قرار می‌گیرد، استفاده کنید.

انواع مینی بگ ، کیف کالج ، کیف پول و … در فروشگاه آنلاین دلورس یا کیفیت عالی و قیمت استثنایی 🙂

اگر بدن شما به شکل سیب است:

انتخاب کیف زنانه

شما باید یک حس تعادل در شکل بدن خود ایجاد کنید. انتخاب کیف زنانه با توجه به اندازه و طراحی می‌تواند در این مورد تفاوت زیادی ایجاد کند. از کیف‌های کوچک با بندهای کوتاه و بدون طراحی خودداری کنید و به جای آن، از کیف‌های بزرگ و با چرم سخت و همچنین کیف دستی با بند دستی استفاده کنید که به شکل بدن شما کمک می‌کنند تا به شکلی تعادل‌دار و زیبا به نظر برسید.

اگر بدن شما به شکل ساعت شنی است:

انتخاب کیف زنانه

 

فرم ساعت شنی یکی از فرم هایی است که می‌توان بدون هیچ محدودیتی به انتخاب کیف زنانه در انوا مدل ها و طرح ها پرداخت. بهتر است از کیف هایی استفاده کنید که مانعی برای شما در حرکت نداشته باشند. کیف دستی ساده و کوچک با بند بلند یا کوتاه همه گزینه های مناسبی برای بدن هایی با فرم ساعت شنی هستند. در این نوع فرم شما محدودیتی برای انتخاب ندارید.

خرید و انتخاب کیف زنانه از فروشگاه آنلاین دلورس

فروشگاه آنلاین دلورس، بهترین انتخاب برای خرید و انتخاب کیف زنانه در انواع مختلف و خاص است. ما با ارائه محصولات با کیفیت و طراحی‌های متنوع، برای شما بهترین تجربه خرید آنلاین را فراهم می‌کنیم.

در دلورس، انواع کیف زنانه از جمله کیف‌های شانه‌ای، کیف‌های دستی، کیف‌های کمری، کیف‌های سبدی و کیف‌های اسپرت را با طرح‌های جدید و زیبا، ارائه می‌دهیم. همچنین، در فروشگاه آنلاین دلورس، می‌توانید انواع کیف‌های برند را نیز پیدا کنید.

هر انتخاب کیف زنانه از فروشگاه آنلاین دلورس، با کیفیت بالا و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. همچنین، ما با ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای و سریع، به شما اطمینان می‌دهیم که از خرید خود راضی خواهید بود. با مراجعه به سایت ما، به آسانی می‌توانید کیف زنانه مورد نظر خود را پیدا کنید و با خیال راحت، آن را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.