دسته‌بندی نشده

استایل های ترند شده تابستان امسال

 

استایل مناسب تابستان

دراین مقاله سعی می کنیم چند نمونه از استایل های محبوب رو بهتون معرفی کنیم.

۱. مانتو لینن کوتاه

این پارچه ازجنس نخ و بسیار خنک بوده وهمین مسئله باعث شده که توی هوای گرم تابستون خیلی محبوب باشه. این مانتو بیشتر با شلوارهای بگ و نبم بگ ویا اسکینی و مام فیت استفاده میشن و کمتر از ست با شلوارهای جذب استفاده میشه.
همچنین کیف مورد استفاده بااین مانتوها محدودیت خاصی نداره.این نوع مانتو هم در استایل های روزمره اسپرت استفاده میشه و هم مورد استفاده دانشجوهاست ،پس هم قابل ست با کیف های کوچک اسپورت وهم کیف های بزرگ دانشجویی هست.
در مورد کفش های این استایل باید گفته بشه که چون این مانتو مجلسی و رسمی نیست بهتره از کفش های اسپورت مثل کتونی و یا ونس های جذاب که امسال خیلی هم ترند شدن استفاده بشه. البته استفاده از صندل های لژ دار هم خالی از لطف نیست.
همچنین این مانتو ها با مینی اسکارف های ترند شده سال و هم شال های نازک حریر بسیار ست مطلوبی دارن و همونطور که گفتیم در استایل دانشجویی با مقنعه هم خیلی زیباست.

۲. مانتوهای حریربلند

جنس حریر به دلیل سبک بودن زیاد و نازک بودن احساس سردی به ما میده که برای فصول گرم سال بسیار توصیه میشه. مانتو های حریر بلند کمی حالت مجلسی با خودشون دارن به همین دلیل چند تا پیشنهاد براتون داریم:

برای این نوع مانتو بهتره یا از شلوار های جذب استرج استفاده کنید و یا اگر مانتو جلوباز استفاده میکنین میتونین از شلوار راسته ویا اسکینی استفاده کنید.بهتره که بااین مدل مانتو شلوار های بگ استفاده نشه وهمچنین شلوارهای اسلش هم توصیه نمیشه.
برای این استایل بهتره از کیف های کوچک مجلسی استفاده بشه استفاده از کیف های بزرگ رودوشی استایل جالبی براتون به همراه نداره.
در مورد کفش هم بهتره از صندل و کفش های پاشنه دار استفاده کنید که جذابیت رو به خودتون هدیه کنین.
در مورد روسری بهتره از روسری های قواره بزرگ ویا شال های عریض استفاده کنید ،در این استایل مینی اسکارف خیلی جذاب نیست. در ضمن استفاده از مانتو های حریر در استایل های دانشجویی هم خیلی مرسوم نیست.

۳. مانتوهای شانتون

جنس پارچه شانتون بسیار خنک هست ، این نوع مانتو ها در انواع کوتاه و بلند ،جلو بسته و جلو باز دوخته میشن. این مانتو بسیار پرکاربرده و در هر موقعیتی میتونین ازش استفاده کنید و به نحوه دوخت بستگی داره وبسته به نوع دوخت شلوارهای متفاوتی هم باهاش ست میشن مثل شلوار بگ ،اسکینی ، جذب، مام و…
در مورد کیف مورد استفاده بهترین انتخاب کیف های رودوشی با سایز متوسط و یا بزرگ هستن که بسیار جذاب میشن.
در مورد کفش هم بهتره از کفش اسپرت و یا کتونی استفاده کنید.

۴. پارچه جین

این نوع پارچه بنا به تراکم و ضخامتی که داره در فصول متفاوت سال قابل استفاده هست.جین های ضخیم برای پاییز و زمستان استفاده میشن. جین های کاغذی یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای فصل تابستان هست که طرفداران زیادی داره.
در حین استفاده از مانتوهای جین سلیقه های متفاوتی وجود داره اما بهتره که مانتو جین با شلوار جین جذب استفاده بشه . جین ها هم بسته به نوع دوختشون متفاوت هستن .
کیف مورد استفاده برای مانتو جین محدودیتی نداره و به دلیل جذابیت زیادشون ست کردنشون باهرنوع کیف و اکسسوری و کفشی فوق العادست.

۵. ابروبادی

نیازی به توضیح در مورد این پارچه نیست. چندین سال هست که این پارچه مورد توجه زیاد خانوما قرار گرفته و انواع مدل ها بااین نوع پارچه تولید میشن اعم از مانتوشلوارهای ست ، مانتوهای کوتاه جلو بسته و مانتو های بلند جلو باز که احساس خنک بودن رو به ما هدیه میدن.البته که استفاده از این پارچه در فصول سرد به شدت کاهش پیدا میکنه.یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این پارچه هم چروک نشدن اون هست که این فرصت رو بهتون میده که در زمان های طولانی مثل محل کار و یا دانشگاه از اون به راحتی استفاده کنین.
شلوار مورداستفاده بااین مانتوها سلیقه ای هست میتونین هم از شلوار های ابروبادی در ست های مانتوی کوتاه استفاده کنید و هم از شلوار های پارچه ای و جین بگ و یا راسته وجذب در استایل با مانتو های بلند جلو باز.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.