مد و استایل

استایل شیک با چادر – ترفندهای استایل گرافی

استایل شیک با چادر

استایل شیک با چادر – ترفندهای استایل گرافی | حتما تا بحال جمله حجاب محدودیت نیست را شنیده اید. بسیاری فکر می کنند پوشیدن چادر و لباس با حجاب با اصول مد و استایل در تضاد است و کسی که چادر می پوشد نمی‌تواند مد را دنبال کند. خب باید بگویم در این مقاله قصد داریم تا خلاف این جمله را ثابت کنیم. پیشرفت مد برای همه استایل هاست . طراحان لباس با هر عقیده و پوششی سعی در اجرای طرح های فوق العاده زیبا برای همه ادیان و اعتقادات دارند.

پس اگر دوست دارید با حجاب کامل استایل های بروزی داشته باشید در این مقاله از دلورس همراه ما باشید 🙂

استایل با حجاب

استایل شیک با چادر

مهم ترین نکته ای که باید شما د رپوشیدن چادر رعایت کنید، تمیز بودن و اتو کشیدن مرتب آن است. معمولا چادر ب خاطر رنگ مشکی که دارد بیشتر از لباس دیگری کثیف می‌شود و با کوچک‌ترین لکه یا کثیفی تمام استایل شما را به هم میریزد. پس در اولین قدم همیشه چادرتان را بپوشید و اتو بکشید. مرتب بودن اصل اولیه هر استایلی است!!

استایل با چادر

رنگ های شاد بپوشید!

اگر به دنبال یک استایل شیک با چادر هستید، از رنگ های شاد غافل نشوید. همیشه از زیر چادر رنگ های روشن بپوشید تا علاوه بر این استایل‌تان را زیبا و جذاب کند، از تیرگی چادر هم درتان بیاورد. پوشیدن لباس های تیره از زیر چادر که خودش تیره است، زیاد جذاب نیست. همیشه رنگ های شاد بپوشید. همچنین رنگ های تیره در فصول گرم سال گرنای بیشتری جذب می کند.

اگر پوست تیره ای دارید بهتر است از رنگ های شادتری در انتخاب روسری استفاده کنید. اما اگر رنگ پوستتان روشن است می‌توانید از روسری یا مقنعه تیره تر ( نه مشکی) استفاده کنید.

در ضمن بهتره بین رنگ های روسری و مانتو تضاد ایجاد کنید. برای مثال اگر روسری خریده اید که طرح‌دار و شلوغ است بهتر است مانتو ساده بپوشید. بعضی ها فکر می‌کنند که چادر باید همیشه مشکی رنگ باشد اما می‌توانید چادرهایی با رنگ های ملایم‌تر استفاده کنید که به اطرافیان‌تان نیز حس آرامش بدهد.

استایل با حجاب

مانتوی مناسب یادتان نرود!

موضوع مهم بعدی پوشیدن مانتوی مناسب است. اگر قصد پوشیدن یک مانتوی جلو باز را دارید حتما زیر آن باید از بلوز یا پیراهن بلند استفاده کنید.

اگر هم از مانتوی جلو بسته استفاده می کنید توجه کنید که نه خیلی تنگ باشه نه خیلی گشاد. بهتره قدش هم تا رویو زانو باشد. این نکته را مورد توجه قرار بدین در صورتی که اندام تو پری دارید از پوشیدن مانتوهایی که شلوغ هستند، رنگ های تیره یا اشکال هندسی بزرگ دارند، خودداری کنید.

استایل با چادر رنگی

پوشیدن کفش مناسب و راحت

در استایل شیک با چادر کفش هم یکی از نکات مهم است. اگر قدتون زیاد بلند نیست بهتره از کفش های پاشنه دار برای بلندتر دیده شدن استفاده کنید. اگر هم از کفش های غیر رسمی می‌خواهید استفاده کنید مدل های کالج چرم رو بهتون پیشنهاد می کنیم. یکی از مهم ترین نکات در پوشیدن کفش در استایل با چادر، نپوشیدن کفش اسپرت هست که به شدت استایل شما را خراب می کند.

کیف مناسب با چادر چی بردارم؟

اگر از چادرهای آستین دار و دانشجویی استفاده می کنید بهترین گزینه کیف های دوشی و دسته دار است. گزینه های دیگری هم مثل کوله پشتی های کلاسیک و یا اسپرت دخترانه گزینه خوبی به شمار می روند. در انتخاب و خرید کیف زنانه خیلی محدودیت ندارید فقط کیفی را انتخاب کنید که راحت باشید و با استایل شیک با چادر اذیت نشوید.

استایل با حجاب

کدام مدل چادر مناسب است:

در استایل شیک با چادر بهتره مدلی را انتخاب کنید که به اندام‌تان بخورد و مناسب باشد:

  • خانم های لاغر اندام از چادرهای بدو آستین استفاده کنند، زیرا چادرهای آستین دار شما را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می دهند.
  • خانم های تپل و تو پر از چادرهای اندامی استفاده نکنند. بهترین گزینه استفاده از چادرهای ایرانی با نگین کمتر است.
  • چادرهای گل دار باعث بیشتر نشان دادن سن شما و پر تر نشان دادن اندام شما می‌شوند.
  • اگر قد کوتاهی دارید بهتر است از چادرهای آستین دار استفاده کنید. این مدل چادرها شما را کشیده‌تر نشان می دهند.
  • برای اینکه بتوانید به راحتی چادر را نگه دارید بهتر است از چادرهایی استفاده کنید که چادر یا بند دارند. کش های پهن نیم سانتی بهترین گزینه برای نگه داشتن چادر روی سر هستند.

نکات مهم در استایل شیک با چادر

  • یک نکته مهم این که مدل های مختلف بستن شال و روسری را یاد بگیرید تا بتوانید تنوع بیشتری در استایل خود ایجاد کنید و هر روز متفاوت باشید.
  • از روسری هایی استفاده کنید که چروک نشود و روی سرتان چین نیفتد. اگر چادر می پوشید حتما از طلق روسری استفاده نمایید.
  • لباسی که زیر چادر می پوشید بهتر است رنگ روشنی داشته باشد. فکر نکنید که دیده نمی‌شود. رنگ های روشن تاثیر مثبتی در استایل شما دارد.
  • از شومیزها و پیراهن های اورسایز در زیر چادر استفاده کنید. البته اگر مطمئن هستید که چادر شما کنار نمی رود و معذب نمی‌شوید.

در پایان…

بهترین استایل استایلی است که تمیز و مرتب باشد. فرقی نمی کند که چادر داشته باشید یا مانتو، مهم این است آراسته در اجتماعات ظاهر شوید. هر استایل هر چقدر هم گران و روی مد باشد زمانی که به شما نیاید و آیتم هایش درست به کار نرفته باشد، زیبایی ندارد. استایل شیک با چادر یکی از مواردی است که باید به تک تک جزئیاتش دقت کنید تا شیک و زیبا به نظر برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.