آسودگی خاطر شما وظیفه ماست

 

نکاتی قبل از تماس با پشتیبانی

قبل از هر کاری مطمئن شوید کالا را از دلورس خریده اید و امکان مرجوعی کالا وجود دارد .

تمامی کالایی که از دلورس می خرید قابلیت مرجوعی دارد و براحتی می توانید با هماهنگی با پشتیبانی کالا را مرجوع کنید . اما در بعضی از گروه ها مانند لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم شخصی برقی بدلیل حساسیت های بهداشتی و سلامتی , امکان مرجوعی فقط درصورت بازنکردن پلمپ محصول می باشد.

دلورس تمامی کالا ها و محصولات را قبل از ارسال ، تست کرده و ضمانت کارکرد آن را تضمین می نماید.

گروه‌های کالای ارایه شده در وب‌سایت دلورس ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند ( مانند پوشاک، لوازم خانگی غیربرقی، اسباب‌بازی ، زیورآلات و اکسسوری ، لوازم آرایشی و بهداشت و مراقبت، لوازم شخصی برقی و غیربرقی، کالاهای مصرفی و لوازم برقی و گروه باتری ها ) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند . تمامی لوازم برقی در فروشگاه دلورس در زیر دوربین مداربسته تست شده و پلمپ می شوند , مرجوعی این گروه کالا قبل از بازشدن پلمپ ممکن است و تا 7 روز ممکن هست.

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد چه کاری انجام بدم؟

وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی دلورس از طریق تلفن یا سامانه پیامکی اطلاع داده شود.

 عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت دلورس است.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

استفاده از این سرویس مرجوعی کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دلورس بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

رنگ محصولاتی که حق انتخاب رنگ نداشته باشند بصورت رندوم ارسال می شود

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد چه کاری انجام بدم ؟

 آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.

بازگرداندن محصول باید با همان بسته بندی ارسالی توسط دلورس و با تمام اقلام همراه و بدون کم و کاست انجام شود ، درصورت پاره شدن یا خراب شدن بسته بندی اولیه ، هزینه کارتن جعبه یا هزینه های جانبی دیگر بعهده خریدار بوده.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه تحویل قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی به فروشگاه بازگردانده شود.

 

اگر از خریدم منصرف شدم چه کاری انجام بدم؟ 

بازگرداندن محصول یا کالای سالم و بدون خرابی با هماهنگی پشتیبانی دلورس و تا هفت روز بلامانع بوده و هزینه پستی بعهده خریدار می باشد.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

لغو سفارش قبل از بسته بندی و صدور بارکد کد رهگیری با هماهنگی پشتیبانی تلفنی فروشگاه امکان پذیر می باشد , استرداد وجه سفارش لغو شده یا مرجوع شده تنها بصورت کارت به کارت بوده و بازگشت وجه تنها به کارت پرداخت کننده سفارش امکان پذیر می باشد و این مورد با پرداخت شما در درگاه بانکی فروشگاه قابل تطابق خواهد بود.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

 اگر بعد از تحویل محصول رو نپسندیدم چه کاری باید انجام دهم؟

چنانچه به هردلیل قصد مرجوع کردن کالا را داشتید باید در اولین فرصت با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و موضوع را مطرح کرده و راهنمایی بگیرید. درنظر داشته باشید هزینه پست ،  بسته بندی ، کارمزد تراکنش و کارمزد انتقال وجه بعهده خریدار هست.

 

 

کالا را چطور ارسال کنم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دلورس جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آیدی تلگرام فروشگاه ارسال نمایید

برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پسکرایه را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

نیشابور , بلوار ادیب , فروشگاه اینترنتی دلورس , کد پستی 9319741520

درج شماره سفارش و همچنین شماره همراه روی کاغذ و یا کارتن بسته بندی در هنگام ارجاع کالا به فروشگاه الزامی است.

 

بعد از اینکه کالا رو فرستادم چه کاری انجام بدم؟

با کد رهگیری می توانید مرسوله را رهگیری نمایید و از تحویل به انبار فروشگاه مطمین شوید

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط گالری دلورس ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان گالری دلورس ، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

پس از تایید ایراد کالا ، مرجوع  وجه طی 48 ساعت کاری صورت می پذیرد.

ملاک عمل و اقدام فروشگاه ، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی دلورس است.

هزینه پستی در بازگرداندن کالا در صورت خرابی یا اشتباه در ارسال کالا فقط با پست دولتی جمهوری اسلامی ایران بعهده فروشگاه دلورس می باشد ، درصورت ارسال با هر نوع دیگر ، باید هزینه پستی را از قبل پرداخت گردد .

چنانچه سفارشی شامل ارسال رایگان باشد و لغو شود یا مسترد شود ، هزینه ارسال از جمع مبلغ کالای عودت داده شده کسر خواهد شد ، همچنین اگر جمع مبلغ سفارش از حدنصاب ارسال رایگان کمتر شود ، هزینه حمل و نقل از جمع کل کسر می شود.

استرداد وجه سفارش لغو شده یا مرجوع شده تنها بصورت انتقال وجه به کارت پرداخت کننده سفارش بوده و بازگشت وجه تنها به کارت پرداخت کننده سفارش از طریق درگاه بانکی شاپرک امکان پذیر می باشد و این مورد با پرداخت شما در درگاه بانکی فروشگاه قابل تطابق خواهد بود.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست و روند مرجوعی ، ذکر شماره سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

 

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما در پشتیبانی تماس بگیرید.

آیدی تلگرام  @Doloresgallery
شماره تلفن فروشگاه  09903432865
صفحه اینستاگرام  @doloresgalleryir

 

از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی دلورس جداً، خودداری کنید