سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت ۲۴تا ۷۲  ساعت کاری تحویل اداره پست خواهند شد : در روز های عادی غیر از جشنواره فروش ، سفارشات پرداخت شده قبل از ساعت ۱۲ هرروز , بلافاصله کد رهگیری صادر شده و همان روز تحویل اداره پست و شرکت تیپاکس و یا پیک فروشگاه می گردد.

عموما کالای خریداری شده توسط شما در انبار دلورس موجود می باشد ، در غیر اینصورت زمان تهیه کالا ( حداکثر ۷ روز )به زمان ارسال اضافه خواهد شد.

مجموعه دلورس پرداخت وجه در محل (COD) ندارد.

در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های اعلام شده صورت نگیرد.

   -نحوه تحویل گرفتن سفارش 

– لازم به ذکر است که نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود به مامورین ارسال ، کارت شنایی معتبر ارائه دهید. در هنگام تحویل بسته پستی از پلمپ و سالم بودن جعبه یا کارتن اطمینان حاصل کنید ، درصورت پارگی یا باز بودن جعبه از تحویل گرفتن آن خودداری کنید و درخواست کنید تا بسته به دلورس مرجوع شود . درغیر این صورت دلورس هیچگونه مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

– در صورتی که شما در شهرهای تحت پوشش تیپاکس نیستید ، سفارش شما با پست پیشتاز و طی   ۴ تا ۷   روز کاری تحویل شما خواهد شد.

– هزینه ارسال سفارشات و بسته بندی از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره ی پست محاسبه می شود.

   – ارسال رایگان تمامی سفارشات بیش از ۱۸۰ هزار تومان بوسیله پست پیشتاز و بصورت نیم بها بسته بندی و ارسال خواهد شد.

چنانچه جمع سبد خرید شما بیش از ۱۸۰ هزار تومان باشد و روش ارسال تیپاکس را انتخاب کنید ، هزینه حمل رابه جمع مبلغ سفارش اضافه شده و پرداخت می شود ، دقت داشته باشید ارسال رایگان شامل تیپاکس نمی‌شود.

هزینه ارسال تیپاکس معمولا دو تا سه برابر هزینه پست بوده ، اما تحویل ایمن و سریع تر خواهد بود.   آماده سازی در کارخانه تولیدی و ارسال انواع محافظ تشک نهایتا ۷ تا ۱۰ روز از زمان ثبت سفارش خواهد بود و در زمان ارسال سفارش کد رهگیری به شماره موبایل شما پیامک خواهد شد  

نکته : در جشنواره ها و با اطلاع قبلی،  ارسال رایگان حذف شده و هزینه ارسال در سبد خرید نمایش داده و اعمال می شود    – وضعیت های مختلف سفارش چگونه است؟

-درانتظار پرداخت یعنی به صفحه پرداخت بانکی منتقل شده و پرداخت انجام نشده یا موفق نبوده است

-درحال انجام یعنی پرداخت انجام شده و درانتظار پردازش هست

-بسته بندی یعنی بارکد پستی صادر شده و در انبار دلورس هست و طی چند ساعت اینده تحویل به پست خواهد شد

-آماده به ارسال یعنی از انبار خارج شده و در راه پست هست

-درحال ارسال یعنی تحویل پست شده و در مسیر شهر مقصد هست

-تکمیل شده یعنی سفارش به مرحله آخر رسیده و تحویل داده شده است

-برگشتی یعنی دوبار مراجعه به محل انجام شده و در محل حضور نداشته اید ، سفارش شما درحال برگشت به انبار فروشگاه دلورس است

درانتظار بررسی یعنی سفارش شما نیاز به بررسی دارد و در اولین فرصت با پشتیبانی دلورس تماس حاصل نمایید

  چرا کد رهگیری در سامانه پست قابل رهگیری نیست؟ توجه داشته باشید کد رهگیری سامانه پست در فروشگاه صادر می شود و بعد از تحویل به اداره پست فعال خواهد شد ، زمان تحویل به پست ۱۲ تا ۲۴ ساعت از زمان صدور بارکد هست . ضمن اینکه ممکن است در زمان شلوغی اداره پست ، سامانه رهگیری با خطا و اختلال همراه باشد . نگران نباشید و سفارش شما در مسیر ارسال می باشد.

  چنانچه در موقع تحویل متوجه پارگی و یا آسیب در بسته بندی سفارش نشدید و بعد از بازکردن کارتن با شکستگی یا آسیب مواجه شدید مراتب را در کمتر از ۲۴ ساعت به پشتیبانی در تلگرام دلورس و یا تماس با شماره تلفن فروشگاه واحد پشتیبانی اعلام کنید. لازم به ذکر است با گذشت این زمان عواقب ناشی از آن به عهده خریدار می باشد.